• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

Andy Murray i Rado wygrywają w Miami.

Rozpoczęty w dniu 20-go marca Turniej Sony Open w Miami wygrał Andy Murray -tenisista, który jest równocześnie ambasadorem marki Rado. Był to dziewiąty tryumf w turnieju kategorii Masters i 26 tytuł ogółem w karierze tego brytyjskiego tenisisty.

2013 Sony Open Tennis, Miami

Gratulacje
Rado serdecznie gratuluje swojemu ambasadorowi, Andy’emu Murray’owi, zwycięstwa w turnieju Miami Masters. W pamiętnym finale, rozgrywanym w ostatnim dniu marca, przy ekstremalnym upale i wysokiej wilgotności powietrza, Andy zaprezentował wielką determinację, siłę i wolę zwycięstwa.
Dzięki wygranej, Murray zdobył wiele cennych punktów do światowego rankingu ATP i awansował na drugą pozycję tej prestiżowej klasyfikacji.
Komentując ostatnie zwycięstwo Andy’ego, Pan Matthias Breschan, Dyrektor Wykonawczy Rado powiedział: „Bardzo cieszy nas kolejny tytuł Andy’ego w karierze oraz to, że udało mu się powrócić na drugie miejsce rankingu ATP. Andy kontynuuje pasmo sukcesów z 2012 roku i wszyscy w Rado jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć mu w drodze do kolejnych tryumfów.”

Fioletowe tło.
Także w tenisie liczy się każda sekunda a w czasie turnieju Sony Open w Miami oficjalnym chronometrażystą jest marka Rado.
Znany z fioletowej nawierzchni kortów turniej Sony Open należy do cyklu ATP World Tour Masters 1000. Zawodnicy grają do dwóch wygranych setów, a na korcie oprócz glorii zwycięzcy mogą wygrać wiele cennych punktów do światowego rankingu. Piękne otoczenie i magiczny klimat Miami sprawiają, że Sony Open uważa się za najbardziej wyczekiwany spośród 9 turniejów w kalendarzu ATP World Tour Masters 1000.
Rado pełni rolę Oficjalnego Chronometrażysty turnieju przynajmniej przez najbliższe trzy lata. Przy okazji podpisania umowy pan Matthias Breschan Dyrektor Wykonawczy Rado powiedział: „Jesteśmy dumni z naszej roli Oficjalnego Chronometrażysty turnieju Sony Open w Miami. To jeden z ulubionych turniejów graczy i fanów tenisa. To wielka przyjemność być częścią projektu, który tak wielu nazywa „Glam Slam”.”

Rado – skłonność do wyzwań
Wyzwanie to słowo klucz w świecie tenisa. Gracze muszą wykazać się maksymalną siłą i determinacją, by osiągnąć sukces. Muszą stale pokonywać swoje własne ograniczenia. Rado takie wyzwania nie są obce. Firma zawsze starała się łamać granice tradycyjnego zegarmistrzostwa i osiągać cele, które inni uznali za niemożliwe. Od zaawansowanej technologicznie ceramiki, po zaawansowane technologicznie struktury diamentowe. Od pierwszego odpornego na zarysowania zegarka na świecie, po zegarek w jednoczęściowej kopercie z ceramiki. Rado opracowało, wprowadziło w życie i udoskonaliło wiele metod wykorzystania innowacyjnych i przełomowych materiałów w zegarmistrzostwie.
Zaangażowanie, determinacja i żelazna wola w dążeniu do osiągnięcia sukcesu są zakorzenione w DNA marki Rado. To one sprawiają, że szwajcarska firma wydaje się być idealnym partnerem dla Andy Murraya i prestiżowego turnieju w Miami, w 2013 roku.

na podstawie materiałów prasowych marki Rado

Władysław Meller
http://www.e-zegarki.info.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
Certina partnerem Rajdowych Mistrzostw Świata FIA-WRC.

Marka Certina rozwijając naturalną dla sportowych zegarków i przyjętą przez nią, od co najmniej kilkunastu lat strategię promocji marki, rozpoczęła...

Zamknij