• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

Atlas w tenisowym światku.

W naszej codziennej pracy przy sprzedaży zegarków, zdarzają się nam czasami tak miłe sytuacje, że zapamiętujemy je na dłużej. Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy klient przed podjęciem decyzji o zakupie, oczekuje od nas specjalistycznej porady, a przedstawione przez nas sugestie zostają przez niego przyjęte. Jeśli do tego w jakimś okresie czasu po wizycie, klient dziękuje potwierdzając doskonałą pomoc przy wyborze kupowanego zegarka, to zdarzenia takie zapisują się na zawsze w naszej pamięci i czasami bywają opowiadane kolejnym klientom.

Atlas_Nikodem_02Taka sytuacje zdarzyła się w naszym salonie odCzasu doCzasu w Złotych Tarasach, gdy jako klient zgłosił się ówczesny manager najlepiej rozpoznawalnej polskiej pary tenisowej Mariusza Fyrstenberga i Marcina Matkowskiego. Jako salon współpracowaliśmy na polu marketingowym z deblistami, a pojawiające się publikacje na pewno wspierały wizerunkowo tych naszych sportowców, salon i markę Maurice Lacroix – której zegarek wybrali zawodnicy. Współbudowniczym tej owocnej współpracy był zawsze i do wszystkich przyjaźnie nastawiony manager sportowców – Nikodem Jaworski.

Odwiedzając salon w poszukiwaniu zegarka, Nikodem przyznał na wstępie, że ze względu na przewidywany – niestety niski budżet, zamierzał kupić zegarek w innym sklepie, ale potrzeba uzyskanie pełnej informacji o możliwościach przeważyła i dlatego zdecydował się przyjść najpierw do nas. Taki sztywno przestrzegany poziom budżetu i odgórne przekreślanie niektórych możliwości powodują czasami, że klientów niestety omijają doskonałe możliwości zakupu. Nikodem swoje zegarkowe oczekiwania sprecyzował w dość oryginalny, następujący sposób: „Poszukuję zegarka garniturowego, który będzie dość wyjątkowym modelem – nie produkowanym w masowych ilościach. Model z którym na nadgarstku, będę mógł pojawić się także w tym najbardziej wymagającym tenisowym światku i o którym będę mógł zainteresowanym zegarkami osobom sporo opowiedzieć.”

Pontos_Fyr_MatTak określone wymogi, w znaczący sposób ograniczyły możliwości poszukiwania zegarka w gronie marek i modeli posiadanych przez nas w sklepie. Unikatowość wyrobu w naturalny sposób kieruje wszystkich sprzedawców na produkty limitowane, ale z drugiej strony wymóg niewygórowanej ceny, ograniczał takie poszukiwania do firm o masowej produkcji. W takich  markach, nawet  limitowane wyroby są niestety produkowane w bardzo dużych seriach, wręcz zaprzeczających unikatowości wyrobu.  Jak przyznał Nikodem, oczywiście najlepszym zegarkiem byłby model Pontos Rectangular Chrono  marki Maurice Lacroix, który został przez nas spersonalizowany dla deblistów, ale sportowa stylistyka od razu eliminowała go z rozpatrywanych możliwości, a cena także przekraczała przeznaczony do wydania budżet.

Atlas_NikodemPrzechodząc wzdłuż gablot, w celu wstępnego przeglądu oferty salonu, zwróciliśmy uwagę na oferowane u nas zegarki polskich marek, a Nikodem od razu skierował się do modeli Atlas z Copernicusa. Znając oczekiwania potencjalnego kupca i pochwalając jakość wyrobu, co do którego często stwierdzamy, że: „obronimy jego wskaźnik – jakości w stosunku do ceny ofertowej, w porównaniu do każdego innego wyrobu w sklepie” wiedzieliśmy już, że Atlas Copernicusa będzie najlepszym modelem dla Nikodema. Nie bez znaczenia miała oczywiście cena zegarka, który spełniając wszystkie wskazane warunki, nie wymagała wydawania fortuny. Pozostała kwestia wyboru wariantu kolorystycznego tarczy i wskazówek. Tutaj decyzja została podjęta o tyle łatwo, że u przyszłego właściciela zegarka, jak sam stwierdził: w stroju oficjalnym dominują szarości i granaty. Nie bez znaczenia były w tym przypadku, zwracające uwagę, charakterystyczne granatowe wskazówki.
Tak więc Atlas Classic formy Copernicus z granatowymi wskazówkami został wybrany przez Nikodema Jaworskiego, jako zegarek do stroju oficjalnego.

Przy którymś ze spotkań, już po upływie co najmniej roku od czasu zakupu Nikodem przyznał, że zawsze z wielką przyjemnością zakłada swój garniturowy zegarek, który w naturalny sposób podkreśla oficjalność spotkania, a mając go na nadgarstku sam odczuwa wielką przyjemność wynikającą z jego użytkowania.

Władysław Meller
www.e-zegarki.info.pl

Władysław Meller
http://www.e-zegarki.info.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
Copernicus z Noble Bankiem w parze.

Każda z firm na pewno chciałaby mieć za partnera biznesowego poważny bank. Jeśli takim partnerem byłby doskonale znany na naszym...

Zamknij