• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

Audemars Piguet i Leo Messi

Świat footballu i luksusowych, szwajcarskich zegarków mają ze sobą wiele wspólnego. Nie tylko z racji zegarków dedykowanych konkretnym klubom czy federacjom piłkarskim, ale także za sprawą najlepszych zawodników, będących twarzami poszczególnych marek. Audemars Piguet sięgnął właśnie po największą obecnie gwiazdę piłki, Argentyńczyka Lionela Messi.

Zegarki i Piłka i MessiUznawany powszechnie przez kibiców i fachowców zajmujących się footballem za najlepszego zawodnika globu Leo Messi, piłkarz hiszpańskiej FC Barcelony, od 17 maja został oficjalnym ambasadorem Audemars Piguet. W obecności CEO marki, Philippa Merka, zaprezentowano nową „ikonę” manufaktury, uważanej powszechnie ze jedną z trzech najlepszych zegarkowych firm szwajcarskich (pozostałe dwie to Patek Philippe i Vacheron Constantin). Argentyńczyk otrzymał zapewne kilka zegarków AP, w tym chronograf i model klasyczny z linii Royal Oak, widoczne na zdjęciach.

Lionel Messi to wyjątkowa postać, najlepszy piłkarz obecnej generacji. To młody utalentowany człowiek, który uosabia nie tylko sportowy geniusz, ale również odwagę i determinację w dążeniu do celu i spełniania marzeń. Z radością witamy tak wartościowego człowieka w rodzinie Audemars Piguet” powiedział CEO marki Philippe Merk.

Zegarki i Pilka i MessiZ nieodzowną w takich sytuacjach kurtuazją i dyplomacją Leo Messi dodał: ”To dla mnie wielki honor i przyjemność dołączyć do grona przyjaciół Audemars Piguet – marki, którą od dawna podziwiałem. Jestem pewien, że to początek długiej i owocnej współpracy oraz dzielenia podobnych wartości i marzeń”.

Zegarki i Piłka i Messi

 

Dołączając do grona ambasadorów, czy, jak mianuje ich AP, ikon manufaktury, Lionel Messi dołączył do takich postaci sportu, jak kierowcy F1 Rubens Barrichello, Sebastien Buemi i Jarno Trulli, golfiści Nick Faldo i Vija Sing czy koszykarz Shaquille O’Neal. To oraz inne podobne marketingowe posunięcia znanych i cenionych manufaktur zegarmistrzowskich dowodzą, jak bardzo ważnym elementem współczesnego PR jest posiadanie ambasadora w osobie cenionej, rozpoznawalnej i – co najważniejsze – często naśladowanej postaci.

 

źródło: Audemars Piguet
opracowanie: Łukasz Doskocz www.chronos24.pl

opublikowane przez administratora portalu
http://www.sportizegarki.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
Seiko FC Barcelona
FC Barcelona i zegarki Seiko

Tegoroczna umowa partnerska Seiko z piłkarskim klubem FC Barcelona została przypieczętowana prezentacją nowej wersji chronografu z serii Sportura. Te wyjątkowe...

Zamknij