• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

CERTINA NEWS- Jesień Zima 2013

CERTINA NEWS- Jesień Zima 2013Certina news-1 kopia

 Jest już dostępny magazyn informacyjny Certiny Jesień – Zima 2013 – 2014. Możemy w nim przeczytać o działaniach marki podejmowanych od czasu Baselworld 2013 oraz o tym, w jaki sposób marka stara się aktywizować i motywować sprzedawców.

Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Certina zorganizowała kilka ciekawych uroczystych spotkań, które streszczając treść magazynu, z pewnością nie powinny zostać pominięte, a które miały miejsce w przeciągu kilku ostatnich miesięcy.

Pierwszym z nich była ekspozycja mająca ukazać historyczne etapy rozwoju marki. Wystawa wraz z prezentacją nowych modeli odbyła się w jednym z centrów handlowych w Kuala Lumpur.

certina_mg_6105Kolejnym istotnym wydarzeniem, jakie odbyło DS-2 Chronographsię w przeciągu kilku miesięcy była prezentacja limitowanego modelu DS-2 Chronograph. Prezentacja odbyła się w Monachium, gdzie gościem honorowym był Nico Hulkenberg – kierowca Sauber F1 Team.

Otrzymał on zegarek o numerze 087 (rok urodzenia Nico Hulkenberga to 1987). Dalsza część wystawy wraz z ekspozycją bolidu sygnowanego logiem Certiny miała miejsce w jednym z centrów handlowych Monachium.

Jak co roku firma Certina stara się w jak największym stopniu doceniać ludzi, którzy są odpowiedzialni za powiększanie grona użytkowników marki, czyli sprzedawców. Każdego roku firma organizuje też dla nich ekspedycje, podczas których chce przybliżyć sprzedawcom wszystkie nowości, ukazać jej sportowy i unikalny charakter.

Grupy sprzedawców z kilku krajów miało szansę przyjrzeć się światu, który łączy się z Certiną.

Sprzedawcy z Belgii mieli okazję zmierzyć się ze światem lotnictwa podczas specjalnie zorganizowanych lotów śmigłowcem.

Kolejną grupą poznającą świat marki byli Holendrzy, którzy podczas rejsu łodzią kanałami Hagi,  mieli okazję porozmawiać o wyjątkowości marki.

Izraelscy handlowcy mieli okazję podziwiać pierwszy w historii Izraela pokaz i wyścig pojazdów Formuły 1, który był niezwykłym wydarzeniem, ze względu na to, że nie odbywał się na torze, lecz na ulicach wokół murów Jerozolimy.

W tym roku również grupa polskich sprzedawców miała okazję przeżyć niezwykłą podróż z marką Certina. W tym roku polska ekipa poleciała do Chorwacji, gdzie uczestnicy mieli okazję przeżyć wyjątkową przygodę i poznając kolejny świat marki. Świat sportów wodnych poznali płynąc kajakiem przez Park Narodowy Paklenicy.

Rosjanie w ciągu kilku dni swojej wizyty w Szwajcarii mieli okazję odwiedzić siedzibę Sauber F1 Team, fabrykę mechanizmów ETA, ścigać się na torze gokartowym oraz obejrzeć szwajcarski lodowiec Titlis Glacier.

Szwajcarscy sprzedawcy odwiedzili miejsce gdzie 125 lat temu „wszystko się zaczęło”, czyli siedzibę, w której rozpoczęto produkcję zegarków Certina.

Kolejnymi wydarzeniami, które mogli podziwiać sprzedawcy z różnych krajów były rajdy klasy WRC. Rajdy odbywały się w Finlandii, Argentynie oraz Portugalii. Po raz kolejny marka pokazała, że jej inspiracją jest świat sportów motorowych i z tym światem w dużym stopniu chce być kojarzona.

Właśnie w taki sposób marka Certina chciała pokazać i uświadomić sprzedawcą czym jest „świat” Certiny.

 Po kliknięciu w obrazek lub poniższy link, można pobrać elektroniczną wersję – skan gazetki Certina News, lato 2013.

http://www.zegarki.info.pl/portale/2013/031_gazetka_certina/31_Certina%20news.pdf

Certina news-1 kopia

Jakub Wojdat

www.e-zegarki.info.pl

opublikowane przez administratora portalu
http://www.sportizegarki.pl

 

 


Przeczytaj poprzedni wpis:
Prezentacja zegarka Powermatic 80 – film

Krótki film pokazujący zegarek Certina z rodziny DS Powermatic 80. Wydaje się, że balans oscyluje trochę wolno. To pewnie składowa...

Zamknij