• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

Certina News – nowości z Certiny. Lato 2013

certina_news_baner_150_150Realizując swoją doskonałą politykę marketingową, powiązaną z wysoko technologicznymi sportami,  Certina wcale nie zapomina o konserwatywnym i sprawdzonym sposobie komunikacji, jakimi są materiały drukowane. Od początku lata, dostępny jest kolejny numer wewnętrznej informacji – magazyn „Certina News”.

Poprzez „Certina News” marka komunikuje się ze swoimi lokalnymi przedstawicielami i rozsianymi po całym świecie pracownikami marki, przekazując szereg bieżących, ciekawych informacji z życia Certiny. Pewnie ze względu na barierę językową, na nasz rynek nie dociera wystarczająca ilość egzemplarzy, drukowanej wersji tego magazynu. Dzięki niniejszemu opracowaniu, każdy z czytelników portalu może w systemie „on line” zapoznać się z jego treścią.

W najnowszym, letnim numerze znajdziemy m.in. informacje o nowej identyfikacji wizualnej marki, wraz ze zdjęciami pawilonu Certiny z tegorocznych targów w Bazylei. Przedstawiony po raz pierwszy, dominujący zielony kolor i podobizna żółwia wyróżniały to właśnie stoisko.
Na naszym portalu pisaliśmy o tym i pokazywaliśmy nową wizualizację marki przy okazji relacji targów w Bazylei – http://sportizegarki.pl/targi-w-bazylei-i-nowe-oblicze-certiny.html
Jednak dopiero tutaj, na firmowych fotografiach, wykonanych przed rozpoczęciem targów, bez tłumu zwiedzających można spokojnie ocenić nową stylistykę marki.


Czyż nowa wizualizacja marki nie jest atrakcyjna?
Czy nie jest to bardzo przyjazna kolorystyka?

Informacje branżowe w gazecie zawierają także krótki, polski akcent. Jest nim ciekawa, okraszona atrakcyjnymi zdjęciami relacja, z konferencji dla dziennikarzy, która odbyła się 23 maja br. w Warszawie.  W jej trakcie zaprezentowano nową wizualizację marki, oraz nowe produkty, a na jej zakończenie uczestnicy spotkania mieli możliwość sprawdzić się w rywalizacji sportowej na torze gokartowym.
O konferencji prasowej pisaliśmy na naszym portalu tutaj: http://sportizegarki.pl/konferencja-prasowa-certina-dla-mediow.html

Poza relacją z Warszawy znajdziemy też obszerną informację z dwudniowego spotkania agentów – Certina Kick-off –  które odbyło się w Genewie. Takie spotkania są dla rozsianych po świecie przedstawicieli marki okazją do wymiany doświadczeń, spotkania znajomych i mniej oficjalnych rozmów z pracownikami marki. Dla Certiny, dają one możliwość motywacji zespołu i podziękowania za trud włożony w promocję marki na różnych rynkach. W tym „Dającym kopa” mityngu udział wzięła między innymi Monisha Kaltenbor – szefowa zespołu BMW Sauber Formuły1, a obowiązki gospodarza pełnił oczywiście Adrian Bosshard – szef firmy Certina.

certina_news_baner_150_150Po kliknięciu w obrazek lub poniższy link, można pobrać elektroniczną wersję – skan gazetki Certina News, lato 2013.
http://www.zegarki.info.pl/portale/2013/024_gazetka_certina/gazetka_pdf.pdf

 

Filip Szymaniak
www.e-zegarki.info.pl

opublikowane przez administratora portalu
http://www.sportizegarki.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
Aviator na Air Show 2013

Firma Poljot Euro jest jedną z instytucji wspierających Air Show 2013. Obok pokazów lotniczych, oraz samolotów na płycie lotniska, będziemy...

Zamknij