• zone 1
  • zone 2
  • zone 3
  • zone 4

Tissot i sport. Informacja o marce i jej powiązaniu ze sportem

T_LogoC_760_xxx

Tissot, „Innowator z tradycjami” od założenia firmy w 1853 roku był marką wiodącą w dziedzinie innowacji z zachowaniem zasad zegarmistrzowskiego rzemiosła. Dziś Tissot jest członkiem SwatchGroup – największego ze światowych producentów i dystrybutorów szwajcarskich zegarków. Od ponad 160 lat siedziba główna mieści się w sercu szwajcarskiego zegarmistrzostwa w mieście Le Locle, położonym w górach Szwajcarskiej Jury. Firma ma swoje przedstawicielstwa w ponad 150 krajach na całym świecie. Innowacyjność Tissot przejawia się w rozwoju technologii, wykorzystaniu nowoczesnych materiałów i zaawansowanej funkcjonalności produkowanych zegarków. Częścią filozofii marki jest doskonałość dostępna dla każdego. Tissot podkreśla swoją rolę w wyznaczaniu nowych standardów oraz istotne dla marki wartości – niezawodność, precyzję i zaangażowanie.

Zaangażowanie marki w sport:
Tissot od lat pełni rolę Oficjalnego Chronometrażysty podczas wielu prestiżowych imprez sportowych, w tym MotoGP, meczów hokeja na lodzie, wyścigów kolarskich, imprez koszykarskich pod egidą FIBA, szermierczych mistrzostw świata i innych. Być Oficjalnym Chronometrażystą oznacza dla Tissot przywilej i odpowiedzialność odmierzania czasu podczas rozgrywanych konkurencji sportowych.

Pomiar czasu ma kluczowe znaczenie
Urok sportu to rywalizacja, a pomiar czasu stanowi jej integralną część. Tak ważną, że niezawodna dokładność jest niezbędna. Tissot nie raz udowodnił swoją rzetelność w dostarczaniu absolutnie precyzyjnych pomiarów i stał się zaufanym partnerem najbardziej prestiżowych zawodów na świecie.
Ponieważ pomiar czasu i rejestracja wyników w tych dyscyplinach wymaga najwyższych standardów precyzji, rola ich Oficjalnego Chronometrażysty wydaje się stworzona dla Tissot. Tissot zasłużył na prawo umieszczania swojego logo i nazwy na wszystkich materiałach powiązanych z pomiarem czasu i wynikami, a także obok zegara w przekazie telewizyjnym dystrybuowanym na cały świat.

Pomiar czasu wymaga eksperckiej wiedzy
Pomiar czasu w wymienionych dyscyplinach to nie jest łatwe zadanie. Motocykle na mecie,podobnie jak niemal jednoczesne trafienia szermierzy, mogą dzielić tysięczne części sekundy. Gdyby to było takie proste, podobne usługi mogłaby świadczyć każda firma, a tylko Tissot jest Oficjalnym Chronometrażystą tych wydarzeń.
Pomiar czasu, rejestracja wyników i zarządzanie statystykami we współczesnym sporcie to nie tylko zliczanie sekund i przypisywanie zawodnikom pozycji. Analiza wyników cząstkowych i statystyki mają dziś olbrzymie znaczenie dla fanów, trenerów, komentatorów, dziennikarzy i wielu innych osób.

informacja marki Tissot

opublikowane przez administratora portalu
http://www.sportizegarki.pl

Przeczytaj poprzedni wpis:
Agnieszka Radwańska w Warszawie prezentuje nowy model RADO

We wtorek dwudziestego ósmego kwietnia Warszawę odwiedziła Agnieszka Radwańska. Jako Ambasador marki Rado, na zaproszenie tej ostatniej, wzięła udział w prezentacji...

Zamknij